Friday 23 March 2012

NOW WHERE DO I BEGIN

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi ( cewahh XD ), akhirnya impian saya tercapai (; Rasa syukur sangat sangat kerana peluang saya untuk mencapai cita cita sebenar terbuka luas ^^ Hermm walaupun nanti belajar dalam jangka masa yang panjang tapi takpe kan , itulah pengorbanan hehehee . Everything happen tanpa saya jangka. Hampir terkejut beruk separa mati saya dibuatnya HAHA <---sakai XD . Yelah mana tidaknya , khamis dapat tawaran and mama mesej cikgu patu jumaat terus berhenti sekolah and isnin terus daftar O: terlalu segera tahu -.- Hari khamis masa cikgu bagitahu terus masuk kelas nangis ): Wahh tak tahan sangat sbb perasaan masa tu bercampur baur ~ Patu taufiq k bai , saja je ckp benda benda yang buat saya rasa nak nangis lalalaalal~ Ttbe hari tu jd hari last saya sekolah , hari last makan tengahari kat DM , hari last lepak dgn budak dorm ); Siyus tak ready , haish nasib badan. Tp takpe la kan  , pengorbanan oh . Malam tu sedih je tidur atas katil feel je sbb tahu nnt windu /; Bila mandi pun mmg layan habis ah , lama kat shower tu sampai orang dah start solat jemaah and saya still dalam toilet -.-then dah siap duduk depan loker patu tengok je budak budak ni tengah bersiap kecoh sana sini berkejar kejaran lah bagai wahhh sedihnyaaaa 0; Pergi masuk kelas semua mcm "izzatiiiii... ):" and saya pun dah mcm awww k jangan la doh buat org rasa bersalah nak pindah >< Patu pergi uruskan buku teks bagai berlari lari mencari cgu mmg saya kurus k habis turun 2 kg muehehee . dah habis hantar buku teks naik la kelas jap and ttbe like everyone ckp "eh nnt kau sekelas dgn taufiq oh" , org dah mcm "haa?" Patu taufiq sengih like kera sumbang , rupa-rupanya dia pun dapat juga MRSM JB terus rasa mcm wahhhh bagusnyaaaa ^^ At least ada lah mentor kat sana , kalau tak faham tanya dia jeee haha untung sangat lah pandai. Then bila masuk 4P2 , haish cgu hamid tu sakaaaai jewwww suka sangat sakat org and buat orang malu . Ha emy , Ijat 4p2 tu siapa ? Aku tak kenal pun asal ttbe suruh aku text dia pulak ==' haishh sakai sakai ~ Dah habis urusan tu semua , pkul 12 tangkap gamba dengan dorg , mula mula semua muka biasa je takde perasaan suddenly ikin nangis , wahh geng saser aku >< Dia nangis teresak esak patu cakap "Lepas ni siapa nak kirim salam kat shahril aku )':" Hahaaa ikin ni comel oh XD Aww terharu sangat sbb ikin first nangis dengan farah T_T patu ttbe semua follow , lagi org rasa mcm nak banjirkan ttj tu >< last last mmg semua nangis and wahh terharu gila aku ): Members of Twelvo : Aku akan sentiasa rindu kalian , takkan lupa k . aku akan rindu skuad sakai dan segala kerja sakai yg kita pernah buat T______________T kalian pun jangan lupa kat aku and jangan sedih selalu nnt aku rasa bersalah ); loveyouguyssomuch <3  


No comments:

Post a Comment